
Szerviz asszisztens
Feladatok:
- Adminisztratív, pénzügyi jellegű folyamatok támogatása, és kapcsolattartás a cég külső és belső ügyfeleivel;
- Szerződések és szerződésmódosítások előkészítése;
- Árajánlatok előkészítése, iktatása, kiküldése és nyomon követése;
- Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása;
- Teljesítési igazolások feldolgozása, ERP rendszerben történő rögzítése;
- Kimutatások készítése;
- Ügyfelekkel, alvállalkozókkal, hatóságokkal való kapcsolattartás;
- Esetleges ügyfél-reklamációk kezelése;
- Ügyfelek és a business területek között kommunikáció biztosítása.
- Telefonos hibabejelentések felvétele, rögzítése, továbbítása
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Legalább középfokú angolnyelv-tudás;
- 1-2 éves ügyfélszolgálati, asszisztensi, adminisztratív területen szerzett tapasztalat;
- Kiváló szervező képesség, agilitás, stressz tűrés
- Budaörsi munkavégzés vállalása;
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
- Kiváló kommunikációs készség.
Amit nyújtunk:
- Biztos hazai háttér
- Jó munkakörülmények
- Fejlődési lehetőség
- Cafeteria
Munkavégzés helye: Budaörs. A munkavégzés helyére céges autóbusz indul a Déli pályaudvarról.
Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, a
fizetési igény megjelölésével szíveskedjen elküldeni a
karrier@chs.hu e-mail címre. Fényképes szakmai önéletrajz és fizetési igény nélkül küldött pályázatát nem áll módunkban értékelni.
Amennyiben munkatársunk ajánlására jelentkezik a pozícióra, kérjük adja meg az ajánló személy nevét és
CHS-es e-mail címét!