Termékek
Menü menu

 

Szerviz asszisztens

Feladatok:
  • Adminisztratív, pénzügyi jellegű folyamatok támogatása, és kapcsolattartás a cég külső és belső ügyfeleivel;
  • Szerződések és szerződésmódosítások előkészítése;
  • Árajánlatok előkészítése, iktatása, kiküldése és nyomon követése;
  • Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása;
  • Teljesítési igazolások feldolgozása, ERP rendszerben történő rögzítése;
  • Kimutatások készítése;
  • Ügyfelekkel, alvállalkozókkal, hatóságokkal való kapcsolattartás;
  • Esetleges ügyfél-reklamációk kezelése;
  • Ügyfelek és a business területek között kommunikáció biztosítása.
  • Telefonos hibabejelentések felvétele, rögzítése, továbbítása

Elvárások: 

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Legalább középfokú angolnyelv-tudás;
  • 1-2 éves ügyfélszolgálati, asszisztensi, adminisztratív területen szerzett tapasztalat;
  • Kiváló szervező képesség, agilitás, stressz tűrés
  • Budaörsi munkavégzés vállalása;
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
  • Kiváló kommunikációs készség.

Amit nyújtunk:

  • Biztos hazai háttér
  • Jó munkakörülmények
  • Fejlődési lehetőség
  • Cafeteria

Munkavégzés helye: Budaörs. A munkavégzés helyére céges autóbusz indul a Déli pályaudvarról.

 

Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, a fizetési igény megjelölésével szíveskedjen elküldeni a karrier@chs.hu e-mail címre. Fényképes szakmai önéletrajz és fizetési igény nélkül küldött pályázatát nem áll módunkban értékelni.

Amennyiben munkatársunk ajánlására  jelentkezik a pozícióra, kérjük adja meg az ajánló személy nevét és
CHS-es e-mail címét!

 
 
Vissza a karrier oldalra