Termékek
Menü

Kereskedelmi visszáru, RMA ügyintézés

A kereskedelmi visszáruról szóló kérelmét a személyes menü, VISSZÁRU pontban tudja bejelenteni.
 

Itt bizonylatszám, cikkszám vagy sorozatszám alapján tud keresni, majd a terméket kiválasztva lejelenteni.
Kérjük, hogy a termék állapotát (bontott/bontatlan), valamint a kérelem okát a megjegyzés rovatban szíveskedjen pontosan megadni.
A tételek rögzítése után adja meg a kívánt visszajuttatási módot és a VISSZÁRU LEZÁRÁSA gombbal tudja véglegesíteni a kérelmét.
A kérelem állapota az „Aktív visszáruim” pontban követhető.


Ha gond adódik a kitöltéssel, akkor kérem keresse telefonon központi vevőszolgálatunkat (Infopult): (36 1) 451 3500 .

Bontott termék esetén a terméket a C Szervizbe kérjük eljuttatni. Ebben az esetben a jóváírás csak a bevizsgálást követően fogjuk tudni elkészíteni!