Termékek
Menü menu

Kereskedelmi visszáru, RMA ügyintézés

A kereskedelmi visszáruról szóló kérelmét a személyes menü, VISSZÁRU pontban tudja bejelenteni.
 
Itt bizonylatszám, cikkszám vagy sorozatszám alapján tud keresni, majd a terméket kiválasztva lejelenteni.
Kérjük, hogy a termék állapotát (bontott/bontatlan), valamint a kérelem okát a megjegyzés rovatban szíveskedjen pontosan megadni.
A tételek rögzítése után adja meg a kívánt visszajutattási módot és a VISSZÁRU LEZÁRÁSA gombbal tudja véglegesíteni a kérelmét.
A kérelem állapota az „Aktív visszáruim” pontban követhető.
 

Ha gond adódik a kitöltéssel, akkor kérem keresse telefonon központi vevőszolgálatunkat (Infopult): (36 1) 451 3500 .

Bontott termék esetén a terméket a C Szervizbe kérjük eljutattni. Ebben az esetben a jóváírás csak a bevizsgálást követően fogjuk tudni elkészíteni!