Termékek
Menü menu

 

Adminisztrációs feladatok ellátására keresünk Téged, mint csapatunk legújabb tagját!

Láss bele egy piacvezető cég mindennapjaiba, tartozz közénk, segítsd te is a CHS cégcsoport munkáját!

 

A CHS Hungary Kft.

Adminisztrációs asszisztens

munkatársat keres.

 

Milyen feladatokkal várunk?

  • A kezelt termékek szállítóival (gyártóival), illetve vevőivel való kapcsolattartás
  • Meglévő termékek kezelése a belső vállalatirányítási rendszerben, illetve új termékek feltöltése
  • Megrendelések rögzítése, nyomon követése, frissítése
  • Napi adminisztráció elvégzése
  • Adatbázisok, táblázatok naprakészen tartása
  • Riportok készítése
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal
  • Vezetőd által adott irodai feladatok maradéktalan elvégzése

Mik az elvárásaink?

  • Min. középfokú végzettség
  • 1-2 éves releváns munkatapasztalattal rendelkezel
  • Számítástechnika és kereskedelem iránti érdeklődés
  • Magabiztos MS Office ismeret
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés

Mit nyújtunk számodra?

  • Kellemes munkakörnyezet, bizalmukkal támogató csapat
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatkör, amiben bármikor számíthatsz a segítségünkre
  • Kiszámíthatóság, hosszú távú tervezhetőség, fejlődési lehetőség
  • Versenyképes jövedelem
  • Ingyenes parkolási lehetőség
  • Irodai masszázs, angol tanfolyam, gyümölcsnap és AYCM lehetőség

A munkavégzésre Budaörsön kerül sor, de ne aggódj, hiszen a munkavégzés helyére céges autóbusz indul a Déli pályaudvarról.

 

Fényképes önéletrajzod a karrier@chs.hu-ra várjuk! Jelentkezz minél hamarabb!

Fényképes szakmai önéletrajz és fizetési igény nélkül küldött pályázatát nem áll módunkban értékelni.

Amennyiben munkatársunk ajánlására  jelentkezik a pozícióra, kérjük adja meg az ajánló személy nevét és
CHS-es e-mail címét!

 
 
Vissza a karrier oldalra