
Adminisztrációs feladatok ellátására keresünk Téged, mint csapatunk legújabb tagját!
Láss bele egy piacvezető cég mindennapjaiba, tartozz közénk, segítsd te is a CHS cégcsoport munkáját!
A CHS Hungary Kft.
Adminisztrációs asszisztens
munkatársat keres.
Milyen feladatokkal várunk?
- A kezelt termékek szállítóival (gyártóival), illetve vevőivel való kapcsolattartás
- Meglévő termékek kezelése a belső vállalatirányítási rendszerben, illetve új termékek feltöltése
- Megrendelések rögzítése, nyomon követése, frissítése
- Napi adminisztráció elvégzése
- Adatbázisok, táblázatok naprakészen tartása
- Riportok készítése
- Szoros együttműködés a társosztályokkal
- Vezetőd által adott irodai feladatok maradéktalan elvégzése
Mik az elvárásaink?
- Min. középfokú végzettség
- 1-2 éves releváns munkatapasztalattal rendelkezel
- Számítástechnika és kereskedelem iránti érdeklődés
- Magabiztos MS Office ismeret
- Precíz, pontos munkavégzés
- Kiváló kommunikációs készség
- Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés
Mit nyújtunk számodra?
- Kellemes munkakörnyezet, bizalmukkal támogató csapat
- Változatos, kihívásokkal teli feladatkör, amiben bármikor számíthatsz a segítségünkre
- Kiszámíthatóság, hosszú távú tervezhetőség, fejlődési lehetőség
- Versenyképes jövedelem
- Ingyenes parkolási lehetőség
- Irodai masszázs, angol tanfolyam, gyümölcsnap és AYCM lehetőség
A munkavégzésre Budaörsön kerül sor, de ne aggódj, hiszen a munkavégzés helyére céges autóbusz indul a Déli pályaudvarról.
Fényképes önéletrajzod a
karrier@chs.hu-ra várjuk! Jelentkezz minél hamarabb!
Fényképes szakmai önéletrajz és fizetési igény nélkül küldött pályázatát nem áll módunkban értékelni.
Amennyiben munkatársunk ajánlására jelentkezik a pozícióra, kérjük adja meg az ajánló személy nevét és
CHS-es e-mail címét!