Ubiquiti RMA változás!

2021. 04. 14.

Az Ubiquiti termékek garanciális ügymenetete megváltozott, kérjük olvassa el az erről szóló ismertetőt.

A Ubiquiti Networks teljes mértékben átalakította garanciális ügyintézésének metódusát februárban. Ennek hozadékaként a jövőben minden esetben szükséges a termék felhasználójának közreműködése az RMA procedúra elindításában és teljes lebonyolításában. E folyamat lépésről-lépésre történő bemutatásával igyekszünk segíteni minden partnerünket abban, hogy a változás minél zökkenőmentesebb legyen.

A hibás termék/termékek lejelentését a gyártó által dedikált https://rma.ui.com/ oldalon lehet elindítani. A weboldalra történő navigálás után rögtön egy előreugró ablak fogadja a felhasználót, ahol két lehetőség közül választhat: Bejelentkezés (Login) vagy Regisztráció (Sign Up).

Amennyiben még nem rendelkezel fiókkal úgy a regisztráció során az alábbi adatok szükséges megadni első körben:

Keresztnév, Vezetéknév
Felhasználónév
E-mail
Jelszó

A szükséges mezők kitöltése után a lenti ÁSZF checkbox kiválasztásával elindul a regisztrációs folyamat (a második checkbox bejelölésével lehetőség van feliratkozni az UBNT hírlevél szolgáltatásra).

A sikeres regisztráció után a weboldalra belépve a jobb fölső sarokban található Submit RMA-ra kattintva kezdhető meg a hibás termék/termékek lejelentése.

Fontos, hogy több eszköz lejelentésekor ez a folyamatot minden eszköz esetében meg kell ismételni. Több termék egy idejű garanciális lejelentésére nincs lehetőség.

A Submit RMA-ra kattintva a következő ablakban szükséges megadni a termék MAC ID-ját.

 

Ezt követően három eshetőséggel kell számolnod:

1, A sikeres MAC ID megadása után az UBNT rendszere felismeri az adott terméket és a Next gomra kattintva folytatható a garancia bejelentése

2, Amennyiben a MAC ID megadása után a rendszer nem ismeri fel az adott terméket úgy neked kell manuálisan kiválasztanod a legördülő listából vagy a gyártói cikkszámot beírva megkeresheted a szobán forgó eszközt

3, Abban az esetben, ha olyan eszközt szeretnél lejelenteni, ami nem rendelkezik MAC ID-val akkor a „My device does not have a serial number” szövegre kattintás után kell kiválasztanod a termék típusát a 2-es pontban említett legördülő lista vagy kereső segítségével.

A sikeres azonosítás után a következő lépésben válaszd ki a legördülő listából vagy a keresőmezőt használva azt az eladót, akitől vásároltad az eszközt majd kattints a Next gombra.

 

 

Továbblépve add meg a hiba kategóriáját (Hardveres,szoftveres,egyéb stb) (Problem Category), egy rövid hibaleírást (Problem Description) a problémáról, illetve tölts fel egy garancialevelet. (Proof of Purchase)

A garancialevelet vagy számla másolatot átmenetileg kérd kiemelt kapcsolattartódtól. Ezt a folyamatot a közeljövőben automatizálni szeretnénk oly módon, hogy belépve a webáruházba elérhető és letölthető legyen bárki számára adott számláihoz kapcsolódó garancialevél.

A szükséges leírások megadása után a cseretermék szállítási címét kell megadni. Fontos, hogy olyan címet adj meg ahol a futár sikeresen kézbesíteni tudja neked a csomagot. Az első alkalommal ezen szállítási adatok felvitele kötelező, de a későbbiekben már csak kiválasztani szükséges a korábban lementett címet.

 

Végső lépésként egy összegző oldalra jutsz, ahol minden korábban megadott és kiválasztott információt láthatsz. A Confirm-ra kattintva ezután véglegesítheted a lejelentésedet.

A lejelentést követően egy előreugró ablakban értesülsz a folyamat sikerességéről.

A következőkben az Open Ticket-s alatt már láthatod is a lejelentett eszközödet és nyomon tudod követni annak pillanatnyi állapotát.

Fontos, hogy a vásárlástól számított 1 évig csak a fent leírt módon tudod kezdeményezni a garanciális ügyintézést! Mivel az CHS Hungary Kft. két év jótállást vállal a Ubiquiti termékek mindegyikére így az egy év eltelte után már mindenképp minket keress meg az RMA ügyintézéssel kapcsolatban.

Amennyiben bármilyen további kérdésed lenne az RMA ügyintézéssel kapcsolatban úgy arra kérünk, hogy keresd technikus kollégáinkat központi telefonszámunkon vagy email-ben a bela_halasz@chs.hu-n.

Összehasonlító
Még nem tett egy terméket sem az összehasonlítóba.
Különböző cikkeket automatikusan kategóriákba rendezve egy csokorba gyűjthet, hogy aztán tulajdonságaik alapján az Önnek legmegfelelőbb terméket válassza. A cikklistában és a cikkek részletes oldalán az ("Összehasonlítóba tesz") ikont használva lehet segítségére ez a funkció.