
Úgy gondolod, hogy határozott, talpraesett személyiség vagy?
Kiemelkedő ACER termékismerettel rendelkezel?
Szívesen beszélsz telefonon és e-mailben, akár személyes találkozókra is szívesen jársz?
IGEN, Téged keresünk! Legyél Te szervezetünk legújabb és egyik legértékesebb láncszeme!
A CHS Hungary Kft.
ACER termékmenedzser
munkatársat keres!
Milyen feladatokkal várunk?
- Gyártóval (ACER) való folyamatos kapcsolattartás
- Új termékek rögzítése, meglévő termékek folyamatos frissítése és monitorozása a belső vállalatirányítási rendszerben
- Árajánlatok készítése, nyomon követése
- Logisztikai folyamatok koordinálása
- Konkurenciafigyelés
- Marketing anyagok, promóciók összeállításában való részvétel
- Szoros együttműködés a Sales és Retail csapattal, valamint más üzletágakkal
- Adatbázisok, táblázatok naprakészen tartása
Mik az elvárásaink?
- ACER termékismeret elengedhetetlen
- Hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat
- Középfokú angol nyelvtudás
- Magabiztos MS Office ismeret
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés
- Kiemelkedő kommunikációs készség, proaktív gondolkodásmód
- Csapatszellem, együttműködési készség
Mit nyújtunk számodra?
- Fiatal, lelkes, motivált csapat
- Izgalmas és felelősségteljes projektek
- Modern munkakörnyezet
- Karrierlehetőség, folyamatos képzés, kiváló munkahelyi légkör
- Saját ötletek megvalósíthatóságának lehetősége
- Versenyképes jövedelem
- Angol tanfolyam, csapatépítők, irodai masszázs, AYCM lehetőség
A munkavégzés helye Budaörs, de közelebb vagyunk, mint gondolnád – székhelyünk könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, valamint céges autóbusz is indul a Déli pályaudvarról.
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, érzel magadban elhivatottságot, hogy csapatunk tagjaként közösen érjünk el további sikereket, várjuk fényképes önéltrajzodat, fizetési igény megjelölésével a karrier@chs.hu email címre.
Amennyiben munkatársunk ajánlására jelentkezik a pozícióra, kérjük adja meg az ajánló személy nevét és
CHS-es e-mail címét!