Kereskedelmi visszáru, RMA ügyintézés

A kereskedelmi visszáruról szóló kérelmét a személyes menü, VISSZÁRU pontban tudja bejelenteni.
 
Itt bizonylatszám, cikkszám vagy sorozatszám alapján tud keresni, majd a terméket kiválasztva lejelenteni.
Kérjük, hogy a termék állapotát (bontott/bontatlan), valamint a kérelem okát a megjegyzés rovatban szíveskedjen pontosan megadni.
A tételek rögzítése után adja meg a kívánt visszajutattási módot és a VISSZÁRU LEZÁRÁSA gombbal tudja véglegesíteni a kérelmét.
A kérelem állapota az „Aktív visszáruim” pontban követhető.
 

Ha gond adódik a kitöltéssel, akkor kérem keresse telefonon központi vevőszolgálatunkat (Infopult): (36 1) 451 3500 .

Bontott termék esetén a terméket a C Szervizbe kérjük eljutattni. Ebben az esetben a jóváírás csak a bevizsgálást követően fogjuk tudni elkészíteni!

 

 

Összehasonlító
Még nem tett egy terméket sem az összehasonlítóba.
Különböző cikkeket automatikusan kategóriákba rendezve egy csokorba gyűjthet, hogy aztán tulajdonságaik alapján az Önnek legmegfelelőbb terméket válassza. A cikklistában és a cikkek részletes oldalán az ("Összehasonlítóba tesz") ikont használva lehet segítségére ez a funkció.